Mee TV

Sunday 21 February 2010

නිරොශාගෙ හොර වෑඩ

නිරොශාගෙ හොර වෑඩ

නිරෝශා කියන්නෙ ඉස්කෝලෙ 10 වසරෙ ඉන්න ලස්සන කෙල්ලෙක්.මෙයා සමහර දවස් වල ඉස්කෝලෙ යන්නැතුව මරු වැඩ කරනවා.මොනවා කලත් එය හරිම ලස්සන ගැණු ළමයෙක්.
www.walaththaya.tk
එදා මමත් ගෙදර හිටියෙ.මමත් ඉතින් වල්කොල්ලා හින්ද සෙට් උනොත් එකැක වැඩ කරනවා.නිරෝශලාගෙ ගෙදර තියෙන්නෙ අපේ ගෙදරට උඩින් කන්දෙ.ඉතින් මම උදේ කන්දට ගියා ලීයක් කපගන්න පොඩි වැඩකට.
www.walaththaya.tk
මම එනකොට දැක්කා නිරොශා කොට තුවයක් ඇදගෙන එයලගෙ ගේ පිටිපස්සෙ ඉන්න්ව.මට පොඩි ආශාවක් අතිඋනා.ඒත් කන්ඩෙ නැගල දඩිය නිසා මම ගෙදර ගිහින් නලා කිටක් එහෙම දාගෙන නිරොශලගෙ ගෙවල් පැත්තෙ ගියා.දොරට පොඩි තට්‍ටුවක් දලා නිරොශා කියල කත කලා.
www.walaththaya.tk
කිසි සද්දයක් නැ.මම පොඩි විසිට් එකක් දැම්මා ගැ වටේ.පස්සෙ මම ආපහු ගෙදර ගියා.එත්කොට අපෙ නැඳ කිව්වා බත් එකක් ගිහින් දෙන්න කියලා නිරොශට.මටත් ඒකනෙ ඕනෙ උනෙ.මම අයෙත් ගියා එහාට.කත කරලා කිව්වා බත් එක ගෙනව කියලා.ඒ පර කෙල්ල දොර ඇරියා.මම කෙල්ලට බත් එක දීලා සලෙන් වාඩි උනා.
www.walaththaya.tk
කෙල්ල බත් එක කාලා අත හෝදාගෙන ආවා.වසන්ත මොකද අද ඔය ඉස්කොලෙ ගියෙත් නැද්ද කියල අහුවා.ඒක නෙවේ ඔය මොනවද උඩෙ ගෙදරට වෙල කලේ කියලා මම අහුවා.මොකුත් නැ අනේ කියලා එයා කිව්වා.
www.walaththaya.tk
මම සේප් එකී එහෙට වෙලා හිටියා.ටික වෙලවකින් මම නගෙන එන්නම් වසන්ත කියපු නිරෝශා නානකමරයට ගියා.මම සලේ .නන සද්දෙට මම ඒ පැත්තට ඇදුනා.බලනකොට දොර ඇරලා.මම ඇතුලටම ගියා.මාව දැකල එකපරටම බයවුන නිරොශා රෙද්ද් ඇද ගත්තා.
www.walaththaya.tk
මම හයියෙන් නිරොශව අල්ලලා කමරයට ඇදගෙන ආව.කාමරේ දොර වහලා මම ඇඩට පැන්නා.කෙල්ලට සිහිනැති වෙලා.මම සරම කඩල දාලා කෙල්ලගෙ රෙද්ද්ද විසිකලා.හිමි කෙල්ලගෙ ඇග ලෙවකැවා.
www.walaththaya.tk
මේ වෙලාවෙ එකපාරම එයට සිහිය ආවා.මම එයගෙ තොල් දෙක ලන්කරල තොල් සූප්පුවක් දැම්ම.පස්සෙ කෙල්ල් මත්වෙල වගේ මගෙ හොදට නැගල තිබුන පයිය උරවන්න ගත්තා.මට මාර ආතල් එක.ටික වෙලවක් යනකොට මට බඩු යන්නවගේ ආවා.
www.walaththaya.tk
පස්සෙ මම ඒකිගෙ කානුව ලෙවකලා ඒකිටත් ආතල් එකක් දුන්නා.පස්සෙ ඒකිගෙ කානුව ඇතුලට මගෙ පයිය දලා ගහන්න ගත්තා.ඒකි අමරුවෙන් කැ ගැහුවත් මොකුත් කිව්වෙ නැ.පස්සෙ මම පයිය එලියට අරගෙන ආයෙත් උරන්න දුන්නා.ඒකී උර්වල බඩුයන්න එනකොට මම එකිගෙ මූණට බඩු දැම්මා.පස්සෙ ගිහින් ආයෙත් නැවා.
www.walaththaya.tk
මම ගෙදර ගියට පස්සෙ නෙන්ද ඇහුව බත් එක දුන්නද කියලා.මම ඔලුව වනල ගියා.අපි දෙන්න දැන් නිදහස් දවස් වලට මෙහෙම සෙට් වෙනව.තව බඩුවක් සෙට් උනොත් කියන්නම්.
වසන්ත.

2 comments:

danushka said...

නියමයි.තව වල්කතා තියෙනවා නම් ඉක්මනට පෝස්ට් කරන්න.මේ කතව හොදයි.මටත් අහු උනොත් එවනම්

nimcraz said...

නියමයි. තව කතා දාන්න