Mee TV

Saturday 6 March 2010

අසල්වැසියා

අසල්වැසියා
මේක සිදද උනේ මම ඉස්කෝලෙ උසස්පෙල කරන කාලෙ.එද අදුරු දවසක් නිසා මම ඉස්කෝලෙ ගියෙ නැ.ගෙදර කවුරුත් හිටපු නැති නිසා මම රූපවාහිනිය නරඹමිනුයි සිටියේ.උදේ 10ට විතර ඇති.මගෙ කතවට සම්බන්ද ගයාන්.මම ඉස්සරහට කියන්නම්.මම බලන ගමන් මගෙ ඇගිලි හුත්තෙ මයිල් අතරට ගියා.මම ටික වෙලාවක් හුත්ත අතගාමින් ආතල් එකක් ගත්තා.
මේ වෙලාවෙ තමයි ගයාන් අපේ ගෙදර අවෙ.මම ඇදගෙන හිටියෙ කොට හිර ගවුමක්.මම ගිහින් දොර ඇරියා.ඔහු ඇතුලට ආවා.මම ආශවන්ගෙන් පිරිලා හිටපු නිසා ඔහු කියන කතා අහන් හිටියා.
මම තේ එකක හදන්න කුස්සියට යන්න හදනකොට එයා මගෙ පස්ස්ට තට්‍ටුවක් දැම්මා.මම යටට ඇදල හිටපු නැති බව එයාට දැනෙන්න ඇති.
එයා මගෙ පස්සෙන් කුස්සියට ඇවිත් මගෙ තන දෙක මිරිකුවා.මමත් කැමති නිස මොකුත් කිව්වෙ නැ.පස්සෙ මම ගවුම ගැලෙව්වා.එයත් කලිසම ගලවලා මට එයාගෙ පයිය උරවන්න දුන්නා.මම පයිය ඉරෙව්වට පස්සෙ එයා මගෙ තන මිරිකලා.හුත්තත් අතගැවා.පස්සෙ එයාගෙ පයිය මගෙ හුත්තට හියලා තද කරා.මම වේදනාවක් දැනුනත් ඒක රසවත්.ටික ටික එයා වේගෙ වැඩි කලා.මමත් ගානක් නැතිව සිටියා.පස්සෙ එයා පයිය එලියට අරගෙන මගෙ මූනට බඩු දැම්ම.පස්සෙ එයා යන්න ගියා.මම නාල එහෙම ගෙදරට වෙලා හිටියා.පස්සෙ මෙහෙම කිහිප දවසක් ම අපි දෙන්නා එකතු උනා.

3 comments:

Anonymous said...

උබ පොන්නයෙක් නේද ?? :)

Anonymous said...

උබ නම් රියක් පොන්සියෙක්. යකෝ හරියට ලියන්න බෑරි නම් නොලියා ඉදහන්

Anonymous said...

ow ow a wage ekek thamai.kathawath melo rahak na